مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی به چه معناست؟
مدیریت شبکه های اجتماعی فرایند ایجاد، برنامه ریزی مداوم، تجزیه و تحلیل جامعه هدف و درگیر شدن با محتوای ارسال شده در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام، توییتر و ….. است.
نکته قابل توجه این است که مدیریت درست و استفاده کاربردی و حداکثری از شبکه های اجتماعی قدرتمندی مانند اینستاگرام و فیسبوک، فقط به انتشار پست هایی به صورت روزانه در صفحه یک کسب و کار محدود نمی شود، بلکه باید بتوانید تعاملات موثری با مخاطبین خود برقرار کنید و نرخ تعامل پیج را افزایش دهید، تا بتوانید از این طریق با مشتریان خود در ارتباط باشید.
چرا شبکه های اجتماعی اهمیت دارند؟
امروزه و با ظهور گوشی های هوشمند در بین تقریبا 80% افراد جامعه می توان گفت که شبکه های اجتماعی تا 90% در اطلاعات، اخبار و تبلیغات در جامعه کاربردی و تاثیر گذار می باشند. این اخبار و تبلیغات متاسفانه گاهی به دروغ یا به غلط در فضای مجازی منتشر می گردد. به همین خاطر است که مدیریت شبکه های اجتماعی امری بسیار مهم تلقی شده و ایجاد ارتباط مستمر با مشتریان و اعتماد سازی در این رابطه، امری بسیار مهم می باشد.
مدیریت شبکه های اجتماعی شامل چه مواردی است؟
تولید محتوا
مدیریت شبکه های اجتماعی به منظور اجرای یک پیج تبلیغاتی و همچنین تولید محتوای جذاب و مناسب برای حرفه شما انجام می‌شود.رابطه بین میزان بازدید از صفحه شخصی یک برند با افزایش مشتری، رابطه ای مستقیم است. بنابراین تولید محتوای مناسب و جذاب برای شبکه های اجتماعی، یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.
ایجاد یک برند و نام تجاری مشخص
امروزه با وجود شبکه های اجتماعی متنوع، لزوم استفاده از یک نام و برند تجاری مشخص برای بازاریابی هدفمندتر بیشتر اهمیت یافته است.
تعامل هدفمند و ایجاد رابطه با مشتریان
اگر به صورت متمرکز و هدفمند در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید، احتمال بیشتری دارد که مشتریان وفادار بیشتری بیابید. قطعا از تاثیر فعالیت و تعامل با افراد در شبکه های اجتماعی، در افزایش و ماندگاری مشتریان، نمی توان غافل بود.
جذب فالوور هدفمند
جذب فالوور همواره برای ایجاد یک پیج موفق و کار آمد در راستای فعالیت مربوطه، یک چالش برای تمامی مدیران کسب و کار های مختلف است. اما باید دقت داشته باشیم که جذب فالوور هیچ گاه به صورت فیک ثمری ندارد و در صورت شناسایی ممکن است تبعاتی از قبیل بسته شدن پیج را نیز به همراه داشته باشد. در همین راستا حتی فالوور و دنبال کنندگانی که در جامعه هدف شما نبوده یا نیازی به کار شما ندارند نیز عملا کار آیی برای پیج یا صفحه شما نخواهند داشت. به همین دلیل نیز جذب فالوور باید از مشتریان یا از جامعه هدف مربوط به کار شما باشد تا این کار باعث کسب رونق در کار شما شده و افراد را ترقیب به استفاده از کالای مورد ارائه شما کند.
انتشار محتوی طبق تقویم زمانبندی
طراحی تقویم محتوا به شما اجازه می‌دهد محتوای پیجتان را چندین بار در طول یک بازه مشخص در زمان مناسب به اطلاع مخاطبین هدف‌تان برسانید. هر پیج موفق در شبکه های اجتماعی از یک زیرساخت و برنامه محتوایی قدرتمند از جمله طراحی تقویم محتوا برخوردار است. طراحی تقویم محتوا به فعالیت‌های توزیع محتوا در شبکه‌های اجتماعی شکل می‌بخشد و به شما کمک می‌کند منابع خود را سازماندهی نمایید و از سمت دیگر، به صورت هوشمندانه زمان‌های خود را مدیریت نمایید و به اهداف کمپین تبلیغاتی خود دست یابید.
خدمات ما در مدیریت شبکه های اجتماعی
همان طور که گفته شد مدیریت شبکه های اجتماعی فرایند ایجاد، برنامه ریزی مداوم، تجزیه و تحلیل جامعه هدف و درگیر شدن با محتوای است. به همین خاطر نیز باید برای رسیدن به یک پیج ایده آل برنامه ریزی یکپارچه و درستی را در پیش گرفت. در زیر پکیج های خدماتی ما در زمینه شبکه های اجتماعی را مشاهده می کنید.
پکیج شماره 1 پکیج شماره 2 پکیج شماره 3
مشاوره امور تبلیغاتی در ابتدای کار مشاوره امور تبلیغاتی در ابتدای کار مشاوره امور تبلیغاتی در ابتدای کار
آنالیز و تحلیل کسب و کار آنالیز و تحلیل کسب و کار آنالیز و تحلیل کسب و کار
ارائه تقویم محتوایی ارائه تقویم محتوایی ارائه تقویم محتوایی
طراحی عکس پروفایل طراحی عکس پروفایل طراحی عکس پروفایل
12 پست گرافیکی 24 پست گرافیکی 36 پست گرافیکی
2 پست ویدئویی یا پادکست 4 پست ویدئویی یا پادکست 6 پست ویدئویی یا پادکست
10 استوری 20 استوری 30 استوری
لوگو موشن لوگو موشن لوگو موشن
طراحی زبان بصری رسانه (طراحی تم) طراحی زبان بصری رسانه (طراحی تم) طراحی زبان بصری رسانه (طراحی تم)
طراحی و ساخت هایلایت طراحی و ساخت هایلایت طراحی و ساخت هایلایت
تدوین محتوا بایو تدوین محتوا بایو تدوین محتوا بایو
تولید کپشن تعاملی تولید کپشن تعاملی تولید کپشن تعاملی
افزایش نرخ تعامل افزایش نرخ تعامل افزایش نرخ تعامل
جذب فالوور هدفمند (طبق نظر و درخواست مشتری) جذب فالوور هدفمند (طبق نظر و درخواست مشتری) جذب فالوور هدفمند (طبق نظر و درخواست مشتری)
انتشار محتوی طبق تقویم زمانبندی انتشار محتوی طبق تقویم زمانبندی انتشار محتوی طبق تقویم زمانبندی
پاسخ و تعامل داشتن با مشتری در کامنت ها و دایرکت پاسخ و تعامل داشتن با مشتری در کامنت ها و دایرکت پاسخ و تعامل داشتن با مشتری در کامنت ها و دایرکت
ارائه گزارش کار هر 30 روز ارائه گزارش کار هر 30 روز ارائه گزارش کار هر 30 روز

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.